25 juni 2017, 03:43

Författare Ämne: [Öppen] Ansökan av Vallrian  (läst 108 gånger)

Utloggad jeppek1ng

• Scout
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
[Öppen] Ansökan av Vallrian
« skrivet: 25 maj 2017, 21:47 »
Posten genererades automatiskt genom ansökningsblanketten på begäran av jeppek1ng

1. Namn på Karaktärern du ansöker med?
  • Vallrian
2. Klass och specc?
  • Deathknight. har inget spel
3. Ditt riktiga namn? (förnamn räcker)
  • Jesper kinnrell/wallin
4. Vart bor du?
  • Sverige, göteborg
5. Din ålder?
  • 14
6. Länk till din Armory sida (logga av med ditt PvE gear)7. Varför valde du din klass, och vad skulle du säga är din roll i raids
  • Jag valde min klass för att jag älskar att köra Worgen, och hanterar Death knight's bäst av alla.
8. Antalet Artifact traits
  • Mindre än 13
9. Har du 3 Relic slots upplåsta?
  • Nej, bara en.
10. Vad är din Sekundära spec och har du möjlighet till att stödja den i raids? (Artifact traits samt ilvl på vapnet)
  • vet ej vad specc är.
     Lvl på vapen är 146 och är bounden
11. Kan du beskriva din DPS/Healing prioritet av dina spells/attacker för boss fighter samt för Cleave/AoE fighter
  • Har några healing spells som tar liv från fienden och ger till mig.
    Min DPS är 269 ( kan ökas om jag använder potts )
    Har ingen AoE attack.
12. Förklara varför du har de talents som du har, samt din stat prioritering
  • Jag har Unholy, vilket maximerar min effekt med dem attacker jag använder mest.
    Min min prioritering är Stamina.
13. Vad gör du för att maximera din klass? Vart får du din information ifrån?
  • Maximerar min Strength och Stamina.
     från olika YT videos.
14. Vilka addons använder du för att kunna maximera din klass/spec i raids?
  • Brukar inte använda några, men använder Potion of Deadly Grace. ( väldigt sällan )
15. Vi raidar tre (3) dagar i veckan (Onsdagar, Torsdagar och Söndagar) från 19:00 till 23:00 (Svenskt tid). Vi kräver att du som Raider skall hålla en attendance på minst 70% per månad. Förklara hur detta skulle passa in i dina speltider
  • Jag går i skolan och har typ inga läxor så jag kan spela nästan varje vecka.
16. Hur förbereder du dig själv inför en kvälls raidande?
  • Hämtar ett glas mjölk, Hämtar Heal potts och andra potions, och försöker skaffa bättre DPS.
    ( jag grindar ibland )
17. Är du beredd och medveten om att sitta av raids när du inte behövs?
  • Klart jag är redo!
18. Vågar du prata i diverse Voice-coms samt har en mikrofon?
  • Ja, och jag har en mikrofon.
19. Vilka tidigare guilder har du spelat i innan du ansöker till oss och varför lämnade du dem? Vi vill även veta vad du har för tidigare raid erfarenheter (All information som du kan komma på vill vi gärna veta (Ju mer desto bättre))
  • The Musketeers.
    Jag brukar vara Suport men sällan jag är med i Raider.
20. Hur hittade du till Fenimo, hittade du oss själv eller var det någon som tipsade dig?
  • Min pappa ( Florian ) grundade Fenimo så jag bara tänts Joina in lite casual och vara med och lira lite!
21. Varför vill du gå med i FENIMO?
  • För att det är roligt, och för att föra guiden vidare ( den är lite off nu än var den var typ 2009 )
22. Känner du någon medlem i FENIMO? (Vem och hur, etc)
  • Florian, Pernilla eftersom dem spelade mycket Wow innan och är grundare av Fenimo!
23. Hur tar du kritik om du får sådan och hur skulle du säga att du är på nya bossar (Lättlärd/Svårlärd?)
  • Jag tar kritik som en hjälpande hand. Jag är ärligt talat inte så bra med att möta nya bossar, men är lättlärd.
24. Om det är något du vill lägga till för att förstärka din ansökan (som till exempel en länk till en WarcraftLog rapport eller en länk till en screenshot av ditt UI, en förteckning över rotation/tangentbindningar...) gör det här
  • nej tack
25. Hur aktiv skulle du säga att du är på forum? / Hur aktiv kommer du att vara på vårat forum? (Då Fenimo är ett väldigt forum aktivt guild)
  • Jag kan väll vara inne 1 gång varje DAG ( väldigt aktiv )
26. Vad kan du erbjuda oss, och varför borde vi rekrytera dig?
  • Jag kan inte erbjuda så mycket för ärligt talat så är jag faktist lite dålig Wow, men kan vara en rolig lagmedlem att prata med!
27. Berätta mer om dig själv
  • Jag är 14, bor på planeten jorden.
    Min Pappa är Florian ( grundaren av Fenimo )
    och jag gillar WoW.
28. Har du några andra kommentarer som vi inte har frågat om eller har du kanske några frågor?
  • Jag har inga frågor!

Utloggad Gloj aka Flappy

• Officer
  • General
  • *
  • Antal inlägg: 1402
    • Visa profil
SV: [Öppen] Ansökan av Vallrian
« Svar #1 skrivet: 27 maj 2017, 11:36 »
Tjena, har du din chart på tarren mill och på horde faction? isåfall släng en ingame /w till mig så fixar jag det

B-tag Gloiran#2133

WoW Guild Rankings